Bestelling plaatsen
Bestellen bij Senso-Care doet u makkelijk, snel en veilig!
- Nadat u uw winkelmandje heeft gevuld klikt u op ‘afrekenen’ en gaat u naar het bestelscherm.
- In de eerste stap vult u de adresgegevens in waar we uw bestelling naar toe mogen sturen. Uw mailadres wordt gebruikt om alle communicatie over uw bestelling naar toe te sturen.
- Eventueel kunt u uw kenmerk toevoegen (zoals een ordernummer of kostenplaats). Dit kenmerk wordt op de factuur vermeld.
- Ook kunt u opmerkingen voor ons vermelden, zoals voorkeurskleuren of vakantiesluitingen.
- Bestelt u vanuit het buitenland en heeft u een BTW nummer, vul dit dan in het daarvoor bestemde veld in. Indien geldig wordt uw bestelling als intracommunautaire levering
- Indien gewenst kunt u een tweede mailadres opgeven waar we een kopiefactuur per mail naar toe kunnen sturen.
- In de tweede stap kunt u eventueel een afwijkend factuuradres opgeven. Let op, we versturen de factuur niet per post naar dit adres maar het wordt als ‘factuuradres’ vermeld op de factuur.
- Vervolgens kiest u uw betaalmethode en klikt u op ‘Plaats bestelling’.
- Als eerste ontvangt u de bevestiging van uw bestelling per e-mail. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Check dan uw spamfolder!
- Vervolgens ontvangt u per mail de factuur indien u gekozen heeft voor ‘bestellen op rekening’ of het verzoek een aanbetaling te doen. Heeft u vooraf betaald of voor AfterPay gekozen? Dan krijgt u in principe geen factuur per mail. De factuur zit wel geprint bij uw bestelling. Wilt u toch een factuur per mail ontvangen, laat ons dit dan per e-mail weten!
- Op het moment dat we uw bestelling verzenden ontvangt u als laatste een mail met de track & trace code om uw bestelling online te volgen.