Betalen

Op welke manier kan ik betalen bij Senso-Care?

Bij Senso-Care kunt u makkelijk en veilig vooraf of achteraf betalen. Kiest u voor betaling vooraf dan kan dat met iDeal, PayPal, creditcard, Bancontact of Sofort. Betaalt u liever achteraf, kies dan voor AfterPay. Let er wel op dat u de factuur aan AfterPay voldoet en niet aan Senso-Care. U kunt ook achteraf betalen op basis van een factuur die u per e-mail ontvangt. We verzoeken u dan wel de factuur binnen 14 dagen te voldoen. Wij rekenen géén extra kosten voor de verschillende betaalmethodes, behalve voor AfterPay (€ 0,99).

Kan ik ook op rekening bestellen en achteraf betalen?

Voor organisaties, scholen, instellingen, ziekenhuizen e.d. die niet in de gelegenheid zijn een bestelling direct online af te rekenen bieden we de mogelijkheid om op rekening te bestellen. U krijgt per e-mail de factuur welke binnen 14 dagen voldaan moet worden.

Let op! Bij Senso-Care is op rekening bestellen alleen mogelijk vanaf € 25. Voor lagere bedragen kunt u kiezen voor achteraf betalen via AfterPay. Uiteraard krijgt u dan ook een rekening, maar de factuur moet aan AfterPay worden voldaan.

Heeft u gekozen voor ‘bestellen op rekening’, dan wordt uw bestelling altijd door ons gecontroleerd. Vertrouwen komt tenslotte van twee kanten en wij behouden ons daarom (naar ons eigen inzicht) het recht voor een aanbetaling te vragen van 50%. Heeft u van ons per mail het verzoek om een aanbetaling ontvangen, dan dient u het bedrag binnen 7 dagen over te maken op onze bankrekening (NL23 INGB 0008495254) onder vermelding van uw bestelnummer. Na ontvangst van uw aanbetaling versturen we uw bestelling zo snel mogelijk, waarna u de rest van de factuur mag voldoen.

Hebben we uw aanbetaling niet (op tijd) ontvangen, dan vervalt uw bestelling automatisch. U kunt in dat geval uw bestelling opnieuw plaatsen (ook als u inmiddels de aanbetaling hebt overgemaakt).

Waarom moet ik 50% aanbetalen?

Vertrouwen komt van twee kanten. Wij behouden ons daarom het recht (naar eigen inzicht) voor om een aanbetaling te vragen. Heeft u gekozen voor achteraf betalen in combinatie met een PostNL afhaallocatie? Dan kunnen we vragen om een aanbetaling. Ook als u een nieuwe klant bent, een afwijkend factuuradres opgeeft of nog openstaande facturen moet betalen, dan kunnen we vragen om een aanbetaling van 50%. Over de specifieke reden(en) kan niet worden gecorrespondeerd.

Ik krijg geld terug van Senso-Care, hoe wordt dat terugbetaald?

We betalen terug op dezelfde manier als u aan ons betaald heeft. Dit betekent dus met dezelfde betaalwijze en op dezelfde rekening.

Kan ik een factuur krijgen?

Heeft u vooraf online betaald? Dan ontvangt u geen factuur meer per e-mail (om te voorkomen dat er dubbel wordt betaald). U kunt de factuur uiteraard altijd opvragen (per mail of telefonisch) of inzien via uw klantaccount. Heeft u gekozen voor betaling achteraf, dan krijgt u de factuur altijd per mail.