Bestellen
Bij Senso-Care is iedereen welkom, dus ook particulieren!
Bij Senso-Care is iedereen welkom, dus ook als u voor een school, instelling enz. werkt! Met een school- of therapeutenaccount krijgt u zelfs korting op specifieke producten of bij grotere aantallen!
Bij Senso-Care is iedereen welkom, dus ook als u zelfstandig therapeut, remedial teacher enz. bent! Met een therapeutenaccount krijgt u zelfs korting!
U mag een klantenaccount bij ons aanmaken, maar dat is geen voorwaarde om te kunnen bestellen. Handig is het wel, want u kunt uw bestelling volgen, facturen inzien en uw bestelhistorie bekijken.
Leerkrachten en therapeuten krijgen met een schoolaccount of therapeutenaccount korting op specifieke producten of bij grotere aantallen. Informeer naar de mogelijkheden per e-mail!
Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW!
Bedrijven of organisaties buiten Nederland mét een geldig BTW-nummer kunnen bij ons bestellen waarbij de bestelling als intracommunautaire levering (zonder BTW/BTW verlegd) wordt verwerkt. Lees meer…
Het is mogelijk dit achteraf handmatig te corrigeren, maar voor die extra handelingen (creditfactuur opmaken en nieuwe factuur opstellen zonder BTW) berekenen we dan wel € 15 administratiekosten (incl. BTW).
Bestellen bij Senso-Care doet u makkelijk, snel en veilig via onze website! Lees meer…
Onze website is volledig ontworpen om online te kunnen bestellen, ook als u werkt voor een school, instelling enz. Wilt u toch op een andere manier bestellen, of kan (mag...) u niet online bestellen, dan kan dat natuurlijk altijd. We berekenen dan wel administratiekosten (€ 15,00) om al uw klant- en bestelgegevens zelf op onze website in te voeren.
Wilt u uw bestelling wijzigen? Dat kan vaak wel, maar wacht hier dan niet te lang mee en neem zo snel mogelijk contact met ons op!
Wilt u uw bestelling annuleren? Dat kan vaak wel, maar wacht hier dan niet te lang mee en neem zo snel mogelijk contact met ons op!
Heeft u een klacht over een product of onze service? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten! We proberen zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen uw klacht te beantwoorden en gezamenlijk op te lossen.
Als we uw bestelling niet meteen kunnen versturen, bijvoorbeeld omdat niet alles op voorraad is, dan houden we uw bestelling vast. Zodra het mogelijk is versturen we uw bestelling. Ook als uw bestelling niet vooraf is betaald, kunnen we uw bestelling vasthouden.
Uw bestelling kan automatisch geannuleerd zijn als een online betaling niet is afgerond of als uw aanbetaling (indien van toepassing) niet op tijd is ontvangen. In die gevallen dient u de bestelling opnieuw te plaatsen.